שירלי נוימן מלאכי

מטפלת בפסיכו-דרמה

שירלי נוימן מלאכי

שמי שירלי נוימן מלאכי. במהלך דרכי המקצועית עסקתי במגוון רחב של תפקידים, ביניהם הנחיית קבוצות, הדרכת אנשי מקצוע וניהול במערך השיקום. עבדתי עם בעלי מוגבלויות, ילדים עם צרכים מיוחדים ובעולם בריאות הנפש.

לצד אלה, מצאתי את אהבתי האמיתית בעיקר בתחום הטיפולי – טיפלתי בילדי הגיל הרך, עסקתי בהדרכת הורים, ופגשתי נשים וגברים המתמודדים עם תהיות, מחשבות, פחדים וקשיים של אמצע החיים. 

בעבודתי אני משלבת, במידת הצורך, גם כלים מעולם הפסיכו-דרמה וכן כלים מעולמות הטיפול בטראומה (כגון EMDR). תוך העמקת הידע וההבנה שלי בעולם הטיפול הרגשי בכלל, ובעבודתי עם נשים בפרט, הבנתי שהייעוד שלי הוא ללוות נשים במסע אשר כרוך (לא אחת) ברגשות סוערים, מציף תקוות ופחדים, בדידות וגעגועים.

 

ממפגשים עם יולדות בשבועות הראשונים שלאחר הלידה, התחדדה הבנתי כי המעבר לאימהות כולל טווח רחב של רגשות, ביניהם שמחה והתרגשות, אך לעתים גם חרדה, בלבול ועוד. להיוולד כאם כרוך (גם) בפרידה מהמוכר והידוע, ומפגיש אותנו, פעמים רבות, עם רגעים של אובדן שליטה וחוסר אונים. בעבר, בחברות שבטיות, אישה יולדת נעזרה בחוכמתן הקדומה של נשות השבט אשר סייעו לה ברמה רגשית, טכנית ורוחנית. כיום, בחברה המערבית המודרנית, רבות מהנשים עוברות את תהליכי הפריון, ההיריון והלידה בלי התמיכה הנדרשת.

אני מאמינה בכוחות הריפוי של קשר מיטיב, מרחב מכיל, ולב חומל, כדי לאפשר לך להתרחב ולגעת בנימי נפשך באופן בטוח ומוגן ולהטמיר את הכאב בצמיחה והתפתחות.

״את פוסעת בשביל מפותל

חוזרת אליך מתוך ואדיות

אל מי שהיית

ואל מי שגדלת

ואל מי שעדיין תוכלי להיות"

(יעל שריר)

אני מזמינה אותך לעבור יחד את המסע.

רק הזמן חובש את הפצעים

האלה שבחוץ

ואת ההם שלא רואים

(דני רובס)

ימים ארוכים

וכאב שלא נגמר

מביטה אל העתיד

אל הווה, אל העבר

(נופר גנור)

יש ודאי במקום נסתר

תשובה לכל דבר, אז למה

דווקא לי

נגמר הכל לפני שהתחיל

(דני רובס)

ארבעה עשר ימים

הם נצח

שנמשך שבועיים

(שלום חנוך)

Copyrighted Image

נגישות